Melukis Impian

Melukis Impian Melakar Kejayaan Menembusi Imaginasi

Saturday, December 31, 2011

Assalamualaikum....:) bertemu kita dipagi ray...Eh salah pulak...bertemu kita di pagi 'new year' ni dengan senyuman di hati dan juga bibir...hmm...Hai korang!!Selamat Tahun Baru!!!Lamo dh x update blog nih...aku pasti korang msti terlebih amat sukenye paling sekali aduhainya pun gembira sebab x de lah lagi post2 aku yang mngacau korang tuh....kan?!

Btw, kwn aku yang selalunya teramat 'happy' paling sekali tuh sedang menghadapi krisis hubungan...Siapa? adelah...mne bole bagi tau...x surprise...-konon jer...haha...Sabri...sabar la yek...OMG...tertaip pulak....- boleh pulak cm tu...ngengs btullaa aku nih...



Besides, hari ni kan sudah bermulanya tahun 2012....hurm...korang kene ade azam baru!!tmbah2 kau Sabri...jgn lupa beli baju sek. , buku tuh...carik laa smpai lubang2 jamban sekali...-x senonoh btulla aku nih...hehe sori yek...

Apa2 pun...be happy this new year...not only new year my dears...aku nih tak leh lamer kt blog ni...karang mengamuk pulak my mom...sayang mama...:-)...untuk korang pulak...aku doakan yang terbaik buat korang mnghadapi ujian yang Allah S.W.T. beri sepanjang tahun 2012 nnt...berlindunglah dengan-Nya kawan2ku!!!

2 comments:

  1. Yeah! I'm the 1000th stalker ;) By the way, happy new year kawan! Sedap je Kau panggil Aku Sabri -,-

    ReplyDelete
  2. Woi...jgnlaa ckp sabri tuh kau...nnt pecah tembelang...kau nih...

    ReplyDelete