Melukis Impian

Melukis Impian Melakar Kejayaan Menembusi Imaginasi

Wednesday, November 23, 2011

midvalley- All Alone...23 nov '11

Assalamualaikum...:) smalam, aku pergi Mid...actually perjalanan ni x dirancang pun...sbenarnye aku dgn kawan2 aku rancang pergi sunway...but- tibe2!! kawan aku ckp x jd...mse tuh aku dh pun brade di stesen bas ioi...nk wat mcm mner?? aku pun tunggu bas nak ke sunway...tp tak jugak smapai2...

So...aku buat keputusan kalau bas nak pg sunway masih tak muncul, aku nak pg midvalley...dalam fikiran-(mak dgn ayh aku msti marah kalau tau aku pg mid...sorang2 pulak tuh...haha) karang jd perang dunia ke- 2 pulak...isytihar darurat...

ehem...Jd aku pun pg laa mid...bru turun dr bas nak pg ke mid tuh tibe2 ada sorang kakak cina nih buat jualan...katenye jualan pen dan keychain...ala2 buah tangan la gitu...

tp harga die mahal sgt...melambung smpai satu pen tu harge die RM 30...bayangkan...hurgh!!...dgr je harge mcm tu trus aku tolak...

lepas tuh aku masuk mid and decide nak jln2...window shopping laa kate org inggeris...haha...aku masuk keluar, masuk keluar kedai...mostly kedai baju...sbab aku nak tgk baju2 yg baru...haha padahal x nak beli pun...just tengok2 jer...nih ad few pic yg aku tangkap...kachak!! kachak!!
















Aku jln2 smpai masuk waktu zohor...aku decide nak solat kt surau berdekatan...lpas tuh bru makan...Usai solat, aku mkn kat Garden Mall...kt foodcourt situ...nme foodcourtnye ialah food garden...kot...haha ape2 je laa...aku makan nasi goreng pedas...and teh terik panas 'gao-gao' punyer...







lpas tuh...aku pg redbox...aku pun tnya kakak kaunter tuh...brape harge student?? kakak tu pun ckap laa harge untuk student rm 25++...ok laah tu...lpas tu aku tnya laa kalau cmpur yg ++ tuh brape pulak?? katenye rm 43...aku terkejut skejap...aku kate mahalnya!! tapi sbab nak lpas geram punya pasal...aku bayar la...mse tuh pulus pun tinggal rm 3 je...hik hik hik...

tp berbaloi jugaklaa...bayangkan dr pukul tiga aku masuk...nyanyi2 smpai pkul 6.30 pm berhenti solat asar kejap, dan sambung pkul 7.15 pm lpas solat maghrib...sampai pkul 8.00 pm...agk2 kalau x berhenti tmpoh mase campur semua...lima jam...lamer tuh...berbaloi laa jugak...

All in all, mmg best...!!!Alhamdulillah x jd ape2 yg x elok...thank you...Salam...:)

3 comments: