Melukis Impian

Melukis Impian Melakar Kejayaan Menembusi Imaginasi

Monday, November 28, 2011

Can I Have This Dance – Zac Efron & Vanessa Hudgens


Assalamualaikum...:) Ape kabar?? Korang sihat?? Aku fine2 je kt sini...Actually i'm nervous...Knape??!! Sebabnye...exam UKKM ataupun Ujian Kecenderungan Kemasukan MRSM akan aku lalui dlm 3 hari jer lagi...huish!! gementar sudah!!! tadi baru je calling2 kawan yg bru je abis UKKM tu...then tnye laa die mcm mner soalan2 die?? pastu die cakap Maths very the susah!! dengar je susah...aku dah lemah smangat dah...BUT atau kate melayunya TETAPI...die kate Sains and lg satu paper tak susah pun...baru smangat aku pulih...die kate die menyesal sebab tak buat revision...Well, same laa mcm aku...hik hik hik

InsyaAllah, nnt aku buatlaa revision- ceh ceh...konon jer...ckap je nak buat tapi...on9 tak abis2 hik hik hik...-

So, disebabkan stress memikirkan masalah dunia yg takkan pernah nak abis ni...I surfed inside the web...then update blog and adelaa sikit2 edit blog ni...cantik tak??kalau cantik comment...kalau rase mcm nak termuntah tengok blog ni....duduk diam2 sudah...:) sori...

Okay... back to bussiness... aku pun dengan tak semena-menanya terjumpa lagu ni... walaupun lagu ni dah lame...tp aku tetap menyukainya... so saje je nak post and kasi lirik die skali...sambil dgar2 tu, nyanyi2 laa sikit...baru feeling....



[Gabriella]
Take my hand, take a breath
Pull me close and take one step
Keep your eyes locked on mine,
And let the music be your guide.
[Troy, Gabriella]
Won’t you promise me (now won’t you promise me, that you’ll never forget)
We’ll keep dancing (to keep dancing) wherever we go next
(chorus)
It’s like catching lightning the chances of finding someone like you
It’s one in a million, the chances of feeling the way we do
And with every step together, we just keep on getting better
So can I have this dance (can I have this dance)
Can I have this dance

Ni bagaikan hati aku yang sedang mekar dengan
bungaan cinta- (mengarut je aku nih...hehe)

[Troy]
Take my hand, I’ll take the lead
And every turn will be safe with me
Don’t be afraid, afraid to fall
You know I’ll catch you threw it all
[Troy, Gabriella]
And you can’t keep us apart (even a thousand miles, can’t keep us apart)
‘Cause my heart is (cause my heart is) wherever you are
(chorus)
It’s like catching lightning the chances of finding someone like you
It’s one in a million, the chances of feeling the way we do
And with every step together, we just keep on getting better
So can I have this dance (can I have this dance)
Can I have this dance
[Gabriella And Troy]
Oh no mountains too high enough, oceans too wide
‘Cause together or not, our dance won’t stop
Let it rain, let it pour
What we have is worth fighting for
You know I believe, that we were meant to be
(chorus)
It’s like catching lightning the chances of finding someone like you (like you)
It’s one in a million, the chances of feeling the way we do (way we do)
And with every step together, we just keep on getting better
So can I have this dance (can I have this dance)
Can I have this dance
Can I have this dance
Can I have this dance



Thank you kerana dgar and nyanyi...

2 comments:

  1. Wah, blog orang tu ada sparkling cursor la :D Suka gila :) Oh man, love your new background music. Thumbs up!

    ReplyDelete
  2. thanx...kau yg ajar aku gune HTML java ape kebende tu semua....ok x??...thanx again...

    ReplyDelete