Melukis Impian

Melukis Impian Melakar Kejayaan Menembusi Imaginasi

Tuesday, January 17, 2012

Selamat Tinggal...

Assalamualaikum...:) happy2...kepada semua org yang akan ke sekolah asrama penuh atau teknik atau sewaktu dengannya!!!pasti pengumuman yang ditunggu2 merupakan perkara yang paling menyeksakan....



Buat semua rakan2ku, dengarlah bisikan dariku, terima kasih...keranan telah menjadikan hidupku penuh dengan senyuman. Aku mohon maaf dan ampunkan aku. Hatiku bagai dihiris2...Knape?! biarlah rahsia....akan tetapi aku akan tetap menganggap kawan2 aku sebagai sebuah keluarga. Tak pernah walau sedikitpun berniat mengabaikanmu sahabatku...tolonglah ampunkan aku...kuncilah sendumu...aku mohon...

Semua silap dan salahku, aku mohon kau ampunkan...kasarnya bahasaku...sakitnya perbuatanku padamu...aku tidak sedar...terlalu ikuti hati dan perasaan...sekarang ni aku terfikir kenapa aku selalu menyakitkan hatimu(sesetengah dari rakan2ku)...padahal dirimu selalu menjagaku...hatiku...persahabatan kita...tapi aku tetap bersyukur...sejak dari kita bertemu...hingga sekarang...persahabatan kita yang terjalin akanku sisip rapi dalam diariku yang kini sudah bergelar remaja....

Dan aku juga mohon agar jgn jadikan 'out of sight, out of mind' sebagai prinsip hidupmu...aku mohon...Aku akan selalu mendoakanmu...

Assalamualaikum...Salam perpisahan.....

No comments:

Post a Comment