Melukis Impian

Melukis Impian Melakar Kejayaan Menembusi Imaginasi

Monday, October 31, 2011


Assalamualaikum...

Dedicated to my BELOVED friend...- Putri Nur Sabrina Razak...

Hari tu Aku ada bace blog kau....BTW thanks for the tag...and of course thanks for makin' me as your best friend...

ok now...back to bussiness....aku nk jawab semua soalan kau....and for my FOLLOWERS...nih ada beberapa soalan yg ditanya oleh kawan baik saya untuk anda semua mengenali saya...

Terdapat 11 soalan yg ditanya...iaitu :



1. Apakah warna kegemaran anda? Berikan sebab...
-   Warna kegemaran?? hmm...aku suke warna hijau dan putih...tak tau knape tp mungkin sbab warna tu      cantik n menenangkan...

2. Who is my first 'crush'?
-   Ya Allah...soalan nih yg paling aku malu skali....nak tau knape???SEBABNYA...aku blum ada 'CRUSH' lg...smpai skarang...tak tau knape...takdir mungkin....but I'm proud of it...proud of my self..YEAH!!!!

3. Kalau anda jadi Superhero,Superhero mane yg anda akan pilih? Nyatakan sebab...
-   hmm....rasenye nk jd AKU...hahaha....x mmg aku sirius...nih...sbab aku tak brape minat nk jd superhero...

4. Nyatakan pengalaman yg paling memalukan?
-   hmm...let me think....AHAA!!! ada...mase tu tngah buat drama kat skolah lain… .Mula2 tu mmg cantik jer crite die…semua berjalan dgn lancar…TIBA-TIBA!!! aku trsilap pakai baju yg spatutnye aku pakai…then aku ckp “ALAMAK!!!” tp dalam hati…mase tu mmg malulah org kate…

5. Jika anda terdengar bunyi letupan yg kuat dan mengejutkan, apakah respons anda?
-   rase gerun…lepas tu fikir mcm2…cnth: dunia diserang penjajah atau kiamat sudah dekat…..

6. Anda seorang yang….
-   Seorang yg ceria...aktif, kekadang agak pesimis…pemalas pun ada…huahuahua…:-D!!

7. Jika anda terserempak dgn hantu, apa yg anda akan lakukan? Sila pilih:-

   (a) Saya akan menjerit sambil terkencing.
   (b) Saya akan berlari sambil menghayun tangan ala2 Usop Wilcha.
   ( c)Saya akan nyanyi lagu Negaraku.
   (d) Saya akan cakap “Hai, nama saya….selamat berkenalan!” dan terus berlari sambil buat catwalk.


jawapan: d

8. Siapakah yg anda akan ajak bersama bila tengok cerita hantu?
-   Kawan2…semua yg ada di sisi…semua yg aku sayang…

9. Adakah anda peminat setia Barney and Friends?
-   Ofcourse…tp mase umor aku 4 tahun mcm tu…

10. Adakah anda seorang yg kuat melatah?
-   Tak sangat…kadang2 je

11. Apakah ciri2 lelaki/wanita idaman anda?
-   phew…soalan ni yg paling susah…rasenye belum ada kot. Kalau ada pun sgt x sesuai kriteria yg aku nak dari seseorang tu…Putri Nur Sabrina…aku tau kau ada jawapannye…

All in all, semua soalan ni buat aku matang untuk memunasabahkan diri aku…Thanks for your concern to ask me that sorts of  question.

No comments:

Post a Comment